Sunday, March 20, 2011

Cadangan Perubahan Masa Event & TT

Kami AJK tertinggi masih lagi didalam perbincangan untuk mengalihkan masa Untuk Event dan TT yang mana sekarang ini event dan TT kami lihat agak berterabur dan tidak konsistent. Brgitu juga dengan kedatangan ahli & juga ketepatan masa untuk TT. Kami tidak menyalahkan sesiapa didalam hal ini, kerana kami yakin ketidakhadiran mereka disebabkan oleh kerja-kerja yang lebih penting yang harus dilakukan. Jadi kami merancang untuk menukar hari TT pada setiap JUMAAT malam sabtu pada jam 9.00 mlm bertempat di Alstonia (sekiranya ada perubahan akan dimaklumkan didalam FB group) . Dan Event KYCC akan diadakan setiap sebulan sekali, pada jumaat minggu pertama awal bulan InsyaAllah. Event akan dibincangkan pada TT setiap mlm sabtu tersebut.

Detail Perubahan :

  • TT KYCC = setiap minggu pada Jumaat malam sabtu jam 9.00mlm di Alstonia (Perubahan akan dimaklumkan didalam FB group atau sms bg mereka yang mempunyai no hanset pada saya (Khairil)).
  • Event KYCC akan diadakan pada setiap bulan jumaat minggu pertama, kemungkinan kutipan wang diperlukan... mengikut kesesuaian event nanti
    • Contoh: Aktiviti membakar ayam
  • Sekiranya ahli ingin membuat TT pada hari lain, selain jumaat adalah digalakkan dan tiada bantahan dari kami AJK tertinggi KYCC.
  • Ingin diingtkan, KYCC adalah sebuah club kereta yang menggabungkan semua jenis kereta.... Kami AJK tertinggi ingin minta jasa baik anda untuk mengajak & menjemput rakan-rakan anda untuk menyertai KYCC ini.
Yang Benar;
Khairil Anwar ( http://kaishuhaikal.blogspot.com/ )

No comments:

Post a Comment